Aandachtig wandelen

Lopend jezelf, elkaar en de natuur ontmoeten

Op elke laatste woensdag van de maand is er een wandeling, die georganiseerd wordt door de katholieke parochie en de protestantse gemeente.

Start: 9.45 uur in De Serre van de protestantse kerk. Het eerste half uur wordt er in stilte gewandeld met een thema ter overdenking, daarna tijd voor ontmoeting en gesprek met elkaar, in de rijke natuur rond Groesbeek. In totaal wordt er een ruim een uur gewandeld, zo’n 4 kilometer.

Rond 11.15 uur terugkomst in de kerk, waar door iedereen een kaarsje kan worden aangestoken op de grote glazen tafel. Tot besluit is er koffie/thee.

De wandelingen worden begeleid door mevrouw Ria Hopman en mevrouw Jannie Bakker.

Iedereen is van harte welkom. Er zijn geen kosten aan verbonden. Het is in principe ‘vrije inloop’, aanmelden hoeft niet. Voor nadere informatie: riahopman@xs4all.nl .

Plaats:  De Serre
Datum: Vanaf woensdag 30 augustus 2023 iedere laatste woensdag van de maand.
Tijd:       9.45-11.45 uur