Ledenadministratie

Zijn uw juiste gegevens bij ons bekend?

Als kerkgemeenschap voeren we al jaren een adequate ledenadministratie. Wij maken daarbij gebruik van het geautomatiseerde systeem LRP (Leden Registratie van de Protestantse kerk).

De meeste mutaties komen binnen via de PKN, door middel van SILA, (Stichting Interkerkelijke Ledenadministratie) gekregen via de BRP (Basis Registratie Personen. (Voorheen GBA, Gemeentelijke Basis Administratie)

Toch kan het voorkomen dat we mogelijk actuele en belangrijke informatie missen, bijvoorbeeld omdat u bezwaar heeft aangetekend tegen SILA. In dat geval worden mutaties niet doorgegeven. Het kan om verschillende zaken gaan, bijvoorbeeld een verhuizing, een geboorte, sterfgeval, een huwelijk of echtscheiding, etc..

Daarom een dringend beroep om mutaties te melden aan de ledenadministrateur: Marijke Bleeker. U kunt haar bereiken door het contact formulier op de contact pagina in te vullen.

Hoe wordt je lid van de Protestantse Kerk
Hoe kan ik mij uitschrijven als lid van de Protestantse Kerk in Nederland?